Livrare și returnare

1. Disponibilitatea și prețul produselor

 

Ofertele și produsele prezentate pe site-ul Centrolens.ro sunt disponibile în limita stocului.

Ofertele și preturile sunt valabile minim 48 ore, acestea urmand a fi actualizate periodic. Preturile produselor prezentate pe Centrolens.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila.

Magazinul Centrolens.ro poate solicita clientilor diferite sume cu titlu de avans în cazul produselor ce nu se afla în stocul companiei. în situatia în care clientul refuza preluarea produselor la livrarea acestora va pierde suma achitata în avans.

 

2. Transportul și livrarea produselor

 

Centrolens.ro dispune de o gama complexa de produse: lentile de contact, solutii de intretinere si picaturi oculare, lacrimi artificiale. Acestea pot fi produse aflate în stoc sau produse care sosesc numai pe comanda speciala.

Termen de livrare produse stoc: 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.

Termen de livrare comenzi speciale: verifica pe pagina produsului!

Centrolens.ro accepta orice clienti din Uniunea Europeana dar livrarea produselor se face exclusiv pe teritoriul Romaniei, la pretul de 15 lei! Transportul este gratuitpentru comenzi cu o valoare de minim 200 lei!

Taxa suplimentara 5 lei pentru plata ramburs!

Pretul transportului va fi de 30 de lei daca valoarea coletului este 0 si sunt solicitate materiale informative sau alt tip de documente/produse gratuite.

3. Modalități de cumpărare

 

 

4. Modalități de plată

 

În dorinta de a facilita cumparaturile pe Centrolens.ro, vă punem la dispozitie 2 variante de a plati produsele achizitionate:

  1. Plata ramburs. Se va percepe o taxa aditionala de 5 lei pentru plata ramburs.
    Plata se face în momentul primirii produselor comandate. Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid (GLS). Plata facturilor se face direct la agentul curierului, odata cu primirea produselor comandate.
  2. Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
    Daca ati ales metoda de plata "Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
    Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
    "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
    Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
  3. Plata prin virament bancar (cu Ordin de Plata).
    Plata prin virament bancar se face în baza facturii proforme emise de Centrolens.ro. Livrarea produselor comandate este efectuata imediat dupa incasarea facturii proforme. Livrarea produselor cu valoare mai mica de 200 lei (plata cu Ordin de Plata) se face la pretul de 15 lei.
    Detalii necesare:
    Nume firmă: SC Centrolens SRL
    Cod Unic de Inregistrare: 30156720
    Banca: Unicredit Bank S.A.
    IBAN : RO67 BACX 0000 0013 5100 9000
    Vă rugam mentionati la Descrierea Tranzactiei: nume, prenume și număr proforma. Ex: Nume, Prenume, PFxxx

 

5. Politica de returnare a produselor

 

Clientul poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situatii:

  1. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Dacă se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv dacă valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul inlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de catre Centrolens.ro.
  2. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii. Dacă se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv dacă valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala. Costurile de retur și de transport pentru produsul inlocuitor sunt suportate de Centrolens.ro.
  3. Renuntarea la produsele cumparate. Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantul ca renunta la produsele cumparate, fara penalitati și fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Cererea de returnare trebuie să cuprinda datele de identificare ale produsului, ale persoanei care l-a achizitionat și factura în original.  Costurile de transport si retur vor fi suportate de catre CLIENT!
  4. Produsele de stoc. Pot fi returnate sau schimbate. In cazul produselor ce presupun o comanda speciala nu se accepta pentru retur.
  5. Returnarea produselor către vanzator se face cu acceptul în scris al vânzătorului
  6. Termenul maxim acceptat pentru returnarea produselor menționate la pct. a, b, c este de 10 zile lucratoare.
  7. Suma restituită în cazul returnarii produselor va fi diminuată cu valoarea comisioanelor bancare suportate de vânzător.

    Returnarea valorii produselor sau, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în urmatoarele condiții:

    • în cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat
    • Produsele pot fi returnate numai în ambalajele originale intacte
    • dacă produsul este returnat intr-o stare în care nu mai poate fi vandut ca și nou, Centrolens.ro are dreptul de a refuza returul
    • Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, în cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
    • în cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de către client. Renuntarea la cumpărare în mod repetat (de 2 ori) va fi considerată un abuz și vânzătorul va refuza returul.

    NOTA: în orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care le-au insotit (factura, etc.)

 

6. Contract de vânzare-cumpărare la distanță

 

în momentul efectuarii și confirmarii comenzii dumneavoastră, declarati ca ați luat la cunostinta și sunteți întru totul de acord cu Termenii și Conditiile de Livrare de mai sus și « semnati » contractul de vânzare cumparare cu Centrolens.ro.

 

 7. Dispoziții finale

 

Centrolens.ro își rezerva dreptul de a efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări asupra site-ului Centrolens.ro, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens.

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Pentru orice lămuriri sau informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați pe adresa comenzi@centrolens.ro